Újabb LE Történelem

Az első Limited Edition kollekciót 2009 Telén adták ki.


Majd később kijött a 2. kollekció 2009 Tavaszán jött ki a boltokban. Itt már több ruha volt mint az elsőben.




Utánna a 3. kollekció 2009 Nyarán került a boltokba. Eléggé nyárias volt a hangulata. Nekem nagyon tetszik.


Majd jött a 4. kollekció, mivel egyre nagyobb sikere lett az LE-nek és amikor kiadták egyre többen fizettek be Superstárnak, hogy megtudják vásárolni a darabokat. Ez 2009 Őszén került a Starplázába.

                                           

Az 5. kollekció 2009. Telén került a boltokba. Akkor még nem tudtam mik ezek és mennyit értek, szóval nem vásároltam. Meg az áruk is nekem eléggé soknak tűnt.




És a 6. kollekciónál kezdődnek a változások... Ez volt az első Limited Edition amelyből rengeteget vásároltam. Megismertem a Stardollt rájöttem mi mennyit ér és ész nélkül vásároltam fel a ruhákat... Hát nem kellett volna...



Később a 7. kollekció ami már egyre rosszabb lett...  Mondjuk van egy két ruha ami nagyon nagyon tetszik. 
Ez a kollekció 2010 nyarán került a plázába.




Majd jött a 8. Amiről inkább ne is beszéljünk. Az egyik legrosszabb Limited Edition az LE világában.
Nekem a szarvas agancs meg a hasonló érdekes "jelmezek nem jönnek be, de persze ez csak az én véleményem. Ez 2010 Őszén jött ki.




És a mostani LE-k közül a kedvencem a 9. Mondjuk az elsők sokkal jobbak voltak , de ez eléggé tűrhető :) Ez a 9. Kollekció ami 2010 telén került a Starplázába.



Majd a 10.verzió. Ami inkább színes és érdekes. Nekem tetszik mivel szeretem a színes ruhákat. Ez 2011. Tavaszán érkezett meg.


És a 11. ami a legutolsó, ami 2011 Nyarán jött ki. Nekem egyáltalán nincs olyan ruha ami tetszene.De ízlések és pofonok. Most pedig majd várjuk a következő kollekciót. Ami várhatóan 2 hónap múlva lesz a Plázában.

3 megjegyzés:

  1. szerintem az 1. meg az 5. a legjobb *-*

    VálaszTörlés
  2. most is hibás...

    edina

    VálaszTörlés
  3. Akkor eldönthetnéd, hogy segíteni akarsz, hogy mit rontottam el vagy csak gyerekeskedsz és kötekedsz. Akkor ha segítesz mond el és kijavítom. Emberi hiba tévedni főleg ha este hajnalban csinálja az ember.

    VálaszTörlés